Επιμέλεια Θεατρικών Κομμώσεων & Μακιγιάζ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Masterclass Επιμέλειας Θεατρικών Κομμώσεων & Μακιγιάζ με τον Παύλο Κατσιμίχα
Ποιά είναι τα μυστικά της προετοιμασίας ενός καλλιτέχνη «πίσω από τα φώτα»; Πώς μεταμορφώνεται πριν εμφανιστεί στην σκηνή; Ένα διήμερο masterclass αφιερωμένο στις τέχνες της περούκας, της κόμμωσης και του σκηνικού μακιγιάζ -δύο βασικούς πυλώνες της σκηνικής ταυτότητας κάθε ερμηνευτή της όπερας.
Οι συμμετέχοντες θα γνωρίσουν τις τεχνικές κατασκευής, χτενίσματος, τοποθέτησης και συντήρησης περουκών, ενώ θα εξερευνήσουν τις σύγχρονες πρακτικές ανανέωσης και μεταποίησης: από την επαναχρησιμοποίηση παλαιών περουκών και υλικών, έως τη δημιουργική ανακατασκευή υπαρχόντων κομματιών.
Ταυτόχρονα, το masterclass θα εστιάσει στο μακιγιάζ στον κόσμο της όπερας. Πώς ο φωτισμός, η απόσταση από το κοινό και η δραματουργία επηρεάζουν το σκηνικό μακιγιάζ; Ένα «τεχνικό λάθος» μπορεί να αποδειχθεί αισθητικά σωστό ή ακόμη και απαραίτητο; Μέσα από πρακτικές εφαρμογές, οι συμμετέχοντες θα εξετάσουν τεχνικές που κάνουν το μακιγιάζ πιο γρήγορο, πιο απαιτητικό ή πιο εξατομικευμένο, ανάλογα με τις ανάγκες και την προσωπικότητα κάθε καλλιτέχνη.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
Σε ποιους απευθύνεται:
Το masterclass απευθύνεται σε επαγγελματίες, φοιτητές, ερασιτέχνες ανθρώπους της όπερας και του θεάτρου, οι οποίοι θέλουν να αποκτήσουν μια επαφή με το αντικείμενο του Επιμέλειας Θεατρικών Κομμώσεων & Μακιγιάζ.
Περιλαμβάνεται:
Διήμερο masterclass συνολικής διάρκειας 8 ωρών , Εξειδικευμένη ξενάγηση στο μουσείο, Βεβαίωση παρακολούθησης
Ημερομηνίες: Πέμπτη 20 και Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2025
Ώρες: 17:00 – 21:00
Κόστος συμμετοχής: 150 ευρώ
Προθεσμία υποβολής αιτήσεων: 17 Νοεμβρίου 2025
Συμπληρώστε την αίτηση συμμετοχής εδώ

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ
Ο Παύλος Κατσιμίχας, ιχνηλατώντας το μονοπάτι που χάραξε στην Εθνική Λυρική Σκηνή ο πατέρας του, Αλέξανδρος Κατσιμίχας, στον τομέα της κατασκευής περουκών και του μακιγιάζ, συνεργάζεται με το αντίστοιχο ίδρυμα ως προϊστάμενος περουκιέρης και μακιγιέρ εδώ και 27 συναπτά έτη. Η πολύχρονη αυτή εμπειρία του και η αφοσίωση του στον τομέα αυτό, του έδωσαν την ευκαιρία να αναλάβει ως εξωτερικός συνεργάτης αναρίθμητες παραγωγές σε μεγάλα θέατρα, όπως το Αρχαίο θέατρο Επιδαύρου, το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά και το Φεστιβάλ Αθηνών, καθώς επίσης και σε εγχώριες και διεθνείς κινηματογραφικές και θεατρικές παραγωγές